Er det virkelig det billigste?
Vi søker blant de største bestillingssidene og individuelle hotellene, slik at du kan sammeligne de beste tilbudene på rom på Myhotel@sentral 2.
Det mest nødvendige
Tjenester og hjelpemidler
Tilgjengelighet og egnethet
Helse og sikkerhet
Parkering og transport
Media og underholdning
Vaskeri
Arbeidsområde
Generelt
Innsjekk når som helst etter 14:00, utsjekk når som helst før 12:30
Retningslinjer for kansellering/forhåndsbetaling varierer etter romtype og leverandør.
Kjøreavstanden fra Kuala Lumpur Subang il Myhotel@sentral 2 og omvendt er 15,1 km og tar generelt ca. 28min å kjøre. Tiden det tar å kjøre kan variere avhengig av tidspunkt på dagen og trafikk.
Hvis du er ute etter et enkelt reisealternativ for å komme deg fra Kuala Lumpur Subang til Myhotel@sentral 2, bør du vurdere å ringe en taxi eller samkjøringstjeneste som kjører deg til hotellet så vel som rundt i byen under oppholdet ditt.
Gjester som bor på Myhotel@sentral 2 kan bestille mat direkte fra kjøkkenet og opp til rommet.
Dessverre spesifiserer ikke dataene våre om det finnes et basseng på Myhotel@sentral 2. Vi anbefaler at du ringer hotellets resepsjon for å få dette bekreftet. Telefonnummeret til Myhotel@sentral 2 er +60 322 605 000.
Det beste nummeret for å kontakte Myhotel@sentral 2 på er +60 322 605 000.
Ja, Myhotel@sentral 2 tilbyr gjestene sine gratis Wi–Fi.
12:30 er utsjekkingstiden på Myhotel@sentral 2. Sen utsjekking kan være tilgjengelig.
Ja, du får dekket alle dine behov for vask av klær på Myhotel@sentral 2, Kuala Lumpur.
Det er 7 564 tilbydere fra Kuala Lumpur hoteller fra og med mai 2024.
Priser for Kuala Lumpur fra hoteller oppdateres hver dag.
Her finner du Myhotel@sentral 2: No. 68, Jalan Padang Belia, Brickfields, Kuala Lumpur 50470